Massiv multimediaförvaring

Phew… Jag är sjuk. De senaste dagarna har gått åt till att sova, sova, sova och knarka tv-serier. Mer har inte orken räckt till. Däremot ska jag erkänna att det var rejält uppiggande att Booli listat Kvadratsmart som en av 2011 års charmigaste inredningsbloggar. *Rodnar glatt* Jättekul!

För att fira vill jag visa den här smarta multimediaförvaringen som jag hittade via Min hembio. Imponerande hur många dvd-filmer som klämts in på begränsad yta! Jag kan rekommendera er som gillar att titta på film hemma att spana in resten av hemmet. Utrustningen går inte av för hackor!

Multimedia storage

Foto: Min hembio

……………..

Booli has listed Kvadratsmart as one of the most charming blogs about interior design 2011. Today I´m celebrating this by showing you som clever multimediastorage I found at Min hembio.

Märkt , , ,

2 tankar om “Massiv multimediaförvaring

  1. Paulina skriver:

    Stort grattis till utmärkelsen, Maria! Och vilken fantastiskt smart förvaring. Man blir sugen på att krypa in i sängen och titta på film i flera timmar när man ser denna bild med alla dessa filmer. Speciellt sängförvaringen var extra fiffigt uttänkt. Under sängen kan man få plats med mycket:)

    • Kvadratsmart-Maria skriver:

      Tack snälla du! Håller med dig om att man inte vill göra något annat än kura ihop sig i sänghörnan och se på film när man ser den här bilden.

Lämna en kommentar