Badkarsförvaring

De senaste årens trend i badrumsväg har dragit rätt mycket åt spa-hållet. Spatiösa utrymmen med plats för både bubbelbadkar och relax-fåtöljer har fyllt sidorna i inredningsmagasinen. När man bor litet känns allt det där väldigt långt borta. Det kan vara riktigt knivigt att bara få plats med det nödvändigaste.

Därför blev jag  glad när jag upptäckte att GW International kommit på ett sätt att förvara rengöringsprodukter i badkaret. The Stowaway´s Bath Panel Storage System presenterades redan 2010 men är helt ny för mig så jag väljer att visa den även om den har några år på nacken. Skulle önska att jag hade sett det här för länge sedan!

Har ingen aning om det är tillgängligt i Sverige, men intresserade kan göra efterforskningar här.

Bild

Foto: GW International

……..

The Stowaway´s Bath Panel Storage System by KBB Birmingham is an interesting storage system designed by the GW International to minimal space to maximize storage potential vacated around the tub. It was launched as early as 2010 but is new to me. 

Taggad , , , , ,

6 thoughts on “Badkarsförvaring

  1. Beatrice skriver:

    Smart! Någon har tänkt riktigt bra ;). Det är ju verkligen ett dött utrymme annars.

    • Kvadratsmart-Maria skriver:

      Precis vad jag tänkte! Det är så bra att någon har hittat ett nytt förvaringssätt utan att bostadsinnehavaren behöver lägga ytterligare en möbel till inventarierna.

  2. wiper skriver:

    Detta var verkligen en smart idé. Gillar din blogg till tusen och min man har följt den länge.

    • Kvadratsmart-Maria skriver:

      Haha, ja kanske det?! Är väldigt imponerad över alla smarta compact living-lösningar som brukar finnas i både båtar och husvagnar. Gillar verkligen er blogg. Ni har nu en ny följare:)

Kommentera

