Årsta Mercado

A lot of people came to Årsta Mercado.Idag var det stor loppis i grannskapet. Årsta Mercado anordnades på det K-märkta torget och folk gick man ur huset för att sälja och fynda saker. Själv lade jag vantarna på två dvd-filmer av Chan-Wook Park som är en av mina favoritregissörer och köpte en pressglasskål på fot till min samling.

Nu gäller det att rensa ut några saker som kompensation!

A lot of stuff for sale.

Det var en salig blandning av prylar till salu. Här en snapshot från mitt favoritbord.

Sun chairs for sale at the Tid & Rum-shop.

Närliggande retrobutiken Tid & Rum hade ursnygga solstolar till salu.

My bargains. Two dvd´s and a bowl for dessert.

Mina fynd: två dvd-filmer och en pressglasskål på fot.

Foto: Kvadratsmart

……………

Today, there was a big fleamarket in the neighbourhood that attracted a lot of people. I bougt two dvd´s and a bowl for desserts. Now I have to get rid of some stuff to compensate my buys.

Taggad , , ,

6 thoughts on “Årsta Mercado

  1. Hej! Ville bara säga att jag länkat din blogg och hoppas att det var okej!

  2. theresemolander skriver:

    Kul att se att en av favoritbloggarna också håller till i Årsta! Jag och min sambo flyttade hit i februari och trivs så bra att det känns som att vi aldrig kommer flytta härifrån.

    • Kvadratsmart-Maria skriver:

      Tack för den fina komplimangen:)

      Årsta är bara bäst! Jag stormtrivs här och vill inget hellre än att visa upp omgivningarna när jag får besök. Kul att höra att ni också tycker om att bo här!

  3. Karin skriver:

    Det var mitt bord du gillade så mycket! Tack för besöket. Välkommen åter den 26/5, då är det loppis igen!

    • Kvadratsmart-Maria skriver:

      Åhå, vad roligt att det snart blir loppis igen! Jag befinner mig tyvärr på annan ort just då, men jag hoppas att det kommer fler chanser. Lycka till med försäljningen!

Kommentera

