IN- och UT-listan vecka 14

Sold at the Internet.

Här kommer en något försenad summering av min utrensning under förra veckan. Jag passade på att ta mig en paus från projektet och firade påsk på annan ort, så veckans slutresultat blev blygsamt. Jag har dock en känsla av att den energi jag tankade under bortovaron kommer att inverka positivt på den här veckans sammanställning.

IN

  • 1 nagellack, gåva

UT

  • 1 sommarklänning, Tradera

Summa: +/- 0

Kommentar: Klänningen jag sålde på Tradera var ett klassiskt felköp. Charmig sommarklänning i linneblandning som ser helt förtjusande ut… på någon annan. Själv har jag bara använt den en enda gång och insåg att det inte skulle bli fler då jag inte känner mig bekväm i den.

…………………

Due to the Easter Holiday I didn´t get rid of more than a sundress last week. My friend also gave me a nailpolish as a gift, so the end result was somewhat… modest. 

Taggad , ,

Kommentera

