Håller ordning på sladdarna

Jag har förklarat krig mot alla sladdar här hemma och jobbar som bäst på att försöka få ordning på dem. Det finns få saker som får ett hem att se så stökigt ut som härvor av sladdar i allehanda kulörer. Att nagla fast dem mot väggen med hjälp av en hammare och klammer är en personlig favorit, men ibland funkar det inte utan man tvingas samla ihop sladdarna på annat sätt. Hittills har jag använt mig av påsförslutare av ståltråd som man enkelt kan vira runt bunten, men de här små nätta löven i vårgrönt från Bluebox är onekligen ett snyggare alternativ. Kanske något som faller er läsare på läppen också?

Leaf-formed cable holders.Foto: Bluebox

……………………..

Leaf-formed cable holders helps you organize your home.

Taggad , , , , ,

8 thoughts on “Håller ordning på sladdarna

  1. Hanna Li skriver:

    Hur söta som helst!

  2. marie433 skriver:

    Fina! Jag har faktiskt aldrig sett sånna förut, kanske skulle passa mig som alltid stör mig på alla sladdar.

    • Kvadratsmart-Maria skriver:

      De var nya för mig också. Och för att vara ärlig- nästan vad som helst är ju bättre än att låta sladdarna drälla helt fritt. Jag blir helt galen på det.

  3. milla skriver:

    Sladdar håller med dig har inte hittat något bra här hemma kanske ska prova din ide

  4. Klaras Retro skriver:

    Jättefina, snyggt att de är lite genomskinliga också!

Kommentera

