Hyreslägenhet inredd med hjärtat

Personligen blir jag många gånger mer inspirerad av att titta in i olika studenthem än att bläddra i glossiga magasin. När budgeten är begränsad krävs det ofta en stor portion uppfinningsrikedom för att inreda ett spännande och vackert hem. Därför är det inte ovanligt att det är här som man hittar de mest nytänkande inredningslösningarna.

Bedroom with second hand interior

Bedroom with second hand interior

I den här hyreslägenheten bor ett ungt par som inrett helt med möbler och prylar fyndade på second hand och maken till mer personligt hem får man verkligen leta efter! Hemtrevligt till tusen och en massa spännande detaljer att vila ögonen på.

Livingroom with second hand interior

Window

Foto: Helene Rydén

Fler foton hittar ni på Styleroom-sidan Lavalsedesmonstres och lägenhetsinnehavarens egen blogg.

(Pssst! Helene; jag lyckades aldrig komma i kontakt med dig, hoppas att det är okej att jag lånade några bilder.)

………

This lovely rental owned by a student couple is filled with second hand bargains. Love it!

Taggad , , , ,

2 thoughts on “Hyreslägenhet inredd med hjärtat

  1. Nissan skriver:

    Gillar verkligen färgerna och stämningen i sovdelen. Är så himla sugen på en jordglob med belysning också. Måste nog leta upp en…

  2. Kvadratsmart-Maria skriver:

    Jag tycker också att färgsättningen av sovrummet är helt ljuvlig och har arkiverat den i minnet för framtida bruk;)

    När det gäller jordgloben med belysning kan jag bara heja på dig. Jag gick själv och suktade efter en egen i flera år innan jag hittade en som föll mig i smaken på loppis. Hittills har den både prytt ett nattduksbord, en byrå och ett vardagsrumsfönster och sett lika fin ut på alla ställena. Riktigt mysigt sken blir det också.

Kommentera

