Nyvaken i radio

I morse ringde väckarklockan okristligt tidigt. Jag var nämligen tvungen att stiga upp och svälja några klunkar kaffe innan en radiointervju. Klockan 05.40 svarade jag på Peter Sundbergs frågor om compact living i programmet Vaken som sänds i P3 och P4. Väldigt spännande, särskilt som jag på grund av mitt jobb är mer van vid att ställa frågor än att besvara dem.

Om ni vill få några snabba inredningstips och höra hur min aningen sömndruckna röst låter vid den tiden på dygnet kan ni göra det här.

radio

…………..

Today I woke up early to answer some questions about compact living on the swedish radio-programme Vaken. If you´d like some advice or maybe just hear what I sound like at 05:40 in the morning you can do it here.

Taggad , , ,

One thought on “Nyvaken i radio

  1. Bra jobbat, nu har jag lyssnat! Dock lite märkligt (abrupt) klippt både i början och slutet, men det kan ju inte du rå för. Hejaheja!

Kommentera

