IN- och UT-listan vecka 7

IN

  • 1 avnoppningsmaskin

UT

  • 23 böcker, Stadsmissionen
  • 3 dvd-filmer, Stadsmissionen

Resultat: -25 saker

Kommentar: Den här veckan har jag legat ganska lågt på utrensningsfronten. De böcker och dvd-filmer som bars iväg till Stadsmissionen var det som blev över från förra veckans afternoon tea-party. Känns ändå bra med det fina minusresultat de genererade.

Den nya avnoppningsmaskinen hoppas jag ska hjälpa mig att rädda några favorittröjor som skulle behöva en uppfräschning.

……………..

This week I reduced my belongnings with 25 things. A couple of books and old dvd:s found their way to charity. 

4 thoughts on “IN- och UT-listan vecka 7

  1. Pernilla skriver:

    Härligt resultat! Man blir verkligen pepp på stora minussiffror. Hojta till ifall avnoppningsmaskinen funkar, en bra sådan vore ju en dröm för många tröjor! 🙂

    • Kvadratsmart-Maria skriver:

      Tack för att du hejar på mig! Jag ska absolut rapportera hur avnoppningsmaskinen fungerar. Måste bara testa den först;)

  2. Moa skriver:

    Lycka till med maskinen, för mig (och mormor) har den gjort underverk! Om jag nu har influerat dig till veckans enda köp vore det ju pinsamt om du blev missnöjd, haha.

    • Kvadratsmart-Maria skriver:

      Haha! Visst hade du ett finger med i spelet eftersom det är du som har tipsat mig om den:) Än så länge lever jag emellertid i lycklig ovetskap om jag är nöjd med funktionen eller inte. Måste nämligen köpa batterier som passar för att kunna testa den. Rapport kommer:)

Kommentera

