Inbjudan till frågestund

När man läser den här bloggen skulle man lätt kunna få för sig att jag är väldigt ytlig av mig och bara har inredning och prylar i huvudet. Det är fel. Visst är det ett stort intresse och jag njuter av vackra omgivningar, men jag har förstås fler sidor och intressen än så. Eftersom jag vill hålla bloggen nischad mot compact living och personligt boende har jag däremot varit noga med att bara skriva inlägg relaterade till de ämnena. Det här blir ett undantag.

Jag har nämligen märkt att sidan med bakgrundsinformation om mig och Kvadratsmart är bland det mest lästa här på bloggen. Det får mig att att tro att åtminstone några av er undrar vem det är som döljer sig här bakom inläggen. Nu har ni (två, fem, femton?) chansen att ta reda på det ni vill veta. Kommentarsfältet kommer att fungera som frågelåda under resten av veckan.

Så om du undrar hur kaffehataren i mig omvändes till en (alltför) bra lattekonsument, varför jag har ett bitmärke på högerhanden eller vilken dans som ger mig ett leende från öra till öra så har du chansen nu. Som journalist välkomnar jag förstås alla frågor som kan tänkas dyka upp och lovar att besvara dem så gott jag kan på måndag. Ge mig något att bita i nu;)

Picture of my eyes

Foto: Micke V, bildbearbetning: Maria Gunnarsson

……………………….

I´ve noticed that many of you readers seem to be interested in facts about me. And even though I´m not aiming to write a blog about myself, I now invite you to ask me questions about things you´d like to know. All questions are welcome and I will answer them on monday.

5 thoughts on “Inbjudan till frågestund

  1. Jenny skriver:

    Frågar några ”om jag vore” frågor och hoppas på både svar och motivering😉

    Om du vore en färg, vilken skulle du vara? Om du vore ett mönster…? Om du vore en möbel…? Om du vore ett djur på zoo…? Om du vore ett land…?

    Lycka till!

  2. husligheterMaria skriver:

    Bästa inredningsköpet alla kategorier – vad och varför? =)

  3. Therese skriver:

    Hur gammal är du? Vad jobbar du med? Civilstånd? Favoritfilm? Favoritbok?
    Beskriv dig själv med några få ord!

  4. Ida skriver:

    Undrar om dina inspirationskällor:
    Bästa bloggen, boken, magasinet, filmen/scenografin, allmänna platsen, stylisten, eller ngt annat som helt enkelt inspirerar dig i livet/arbetet/inredningen.

    Undrar också hur mycket tid du lägger på bloggandet, inkl research.

    Tack för en bra blogg! Du är den enda jag följer dagligen.

    • Kvadratsmart-Maria skriver:

      Vad roligt att du tycker om bloggen. Tack för det fina berömmet! Svaret på frågorna har jag skrivit i ett separat inlägg.

Kommentera

