Tanigt träd

Idag fick vi finbesök på jobbet när ett luciatåg med lågstadieelever intog lunchrummet. Jag lovar, inget får mig i bättre julstämning än lite härlig falsksång, taktfast vinglande med elektriska ljus och en blyg stjärngosse som gömmer sig bakom guldstjärnan. Det är så charmigt!

För att bygga på stämningen vill jag passa på att dela med mig av lite pyntinspiration så här strax innan jul. Vem har sagt att det krävs genmanipulerade Disney-granar för att få det mysigt hemma? Det här är ju minst lika tilltalande i all sin imperfektion! Dessutom mer lämpligt för det lilla boendet än tätväxande jättegranar.

Hehe, innan ni sätter glöggen i vrångstrupen kan jag meddela att jag gillar mer traditionellt julpynt också, men den här granen var bara så cool! Eller vad säger ni?

………………

A new kind of christmas tree. Is this your cup of tea?

4 thoughts on “Tanigt träd

  1. Marie skriver:

    haha.. granarnas motsvarighet till kate moss

  2. Sunshine skriver:

    En sån julgran passar bra för de trångbodda. 😉

Kommentera

