Ett annorlunda hemmakontor

Home officeAtt få till en vettig arbets-/pysselhörna kan vara svårt när man bor litet. Jag kommer ofta på mig själv med att sitta vid matbordet och skriva, trots att jag har ett skrivbord. Min lilla arbetshörna funkar inte optimalt och därför söker jag nu inspiration för att förbättra den, alternativt kunna göra mig av med den.

Tyvärr har jag inte plats att ställa ut min arbetsplats från väggen, men om jag hade det skulle lösningen intill vara högintressant. Det känns inte bara nytänkande att använda trådbackar på det här sättet, de inbjuder dessutom till att hålla bättre ordning på grejorna och ett sånt här system borde inte kosta alltför många kronor. Ruskigt snyggt är det dessutom, om man gillar den minimalistiska stilen.

Bilden hittade jag hos Decoration ideas, som har listat några matnyttiga tips om vad man bör tänka på när man ska inreda en arbetshörna hemma. Tipsen hittar du här.

……………

An unordinary solution for a home office that I really like. The see-through desk inspires you to keep your things organized and tidy. I found the picture at the Decoration ideas blog, where you can also find some good tips on how to furniture your own home office. 

Taggad , , , , , ,

Kommentera

