För vardagslyx i badrummet

Guldkantade  vardagar är något som jag verkligen sätter värde på. Arbetsveckorna känns kortare och roligare om de inte bara är en transportsträcka fram till helgen eller någon annan ledighet. Man ska ha det bra i vardagen. Särskilt så här innan semester. Därför unnar jag mig gärna lite vardagslyx.

Det behöver inte handla om något särskilt storslaget eller kostsamt, bara jag känner att jag unnar mig något extra en alldeles vanlig dag. Det kan till exempel handla om ett glas vin till maten, en bakelse eller en god middag i trevligt sällskap. Ett finfint tips för för att förgylla en vardagskväll är annars att tappa upp ett bubbelbad, tända en massa ljus och läsa en god bok i lågornas sken. Eller varför inte fylla hemmet med musik och bara ligga och njuta? I vilket fall kommer en hylla på badkarskanten väl till pass för de saker som behövs i ett hemma-spa och det får bli dagens compact living-tips.

Vad gör du för att sätta guldkant på vardagen? Skriv gärna och berätta:)

A bathtub shelfFoto: Aftonbladet

…………………..

A great way to make your every day life a little bit more luxurious is to take a nice bubblebath in candlelight with a good book or dito music in the background. Eather way, a shelf fitting the bathtub is great storage for the things you need in your own mini-spa. 

Taggad , , ,

One thought on “För vardagslyx i badrummet

  1. Jan Viderén skriver:

    Hej. Vet du möjligtvis var den där badkarshyllan kommer ifrån?

Kommentera

