I gårdagens brevskörd

Det är lite extra kul när paket levereras utan de i svenskan erforderliga prickarna och ringarna ovanför å, ä och ö. Bara det gör innehållet lite intressantare i mina ögon. Igår trillade just ett sånt paket ner i mitt brevinkast. Innehållet var det klockrena trycket som jag bloggat om tidigare.

Till min förvåning var bakgrunden mörkbrun och inte svart som den såg ut på bilderna och till min förtjusning blev bilden faktiskt ännu snyggare i den färgen. Nu ser jag fram emot att leta fram en lämplig ram och sätta upp den på väggen!

Blogposter from Made by girl

Foto: Kvadratsmart

……………..

Yesterday the wonderful little poster from Made by Girl arrived. The background turned out to be dark brown instead of black like it looked in the pictures, but that actually was a good thing. I like it even better like this and are really looking forward to putting it on one of my walls in Stockholm when I move back there. 

Taggad , , ,

Kommentera

