Bra planeringshjälp

Om du vill få ett hum om hur ditt hem skulle se ut med annorlunda inredningslösningar och möbleringar är det bra att ta hjälp av olika ritprogram man kan hitta på nätet. Själv var jag en flitig användare av Ikeas planeringsverktyg när jag renoverade mitt förra kök, men jag har även fått tips om ritprogrammen Furnish som man hittar hos Boconcept under fliken ”Butiker”. SketchUp är ett annat program som enligt hörsägen ska passa även nybörjare som vill skissa på ombyggnationer. Har ni fler tips på bra ritverktyg så får ni gärna tipsa mig.

Sketch from IkeaFoto: Ikea

……………………..

I can strongly recommend you to use the scetching-programmes that are available on the Internet when you´re planning any rearrangements of furniture or if you´re planning a renovation. That will give you a better view of the result. 

Taggad , , ,

Kommentera

