Spartips#1

Ett bra sätt att skapa mer plats och ordning hemma är att rensa bland sakerna med jämna mellanrum. De utrensade sakerna kan man sedan sälja på loppis, vilket är ett bra sätt att få in några slantar.

Själv hyrde jag nyligen loppisbord tillsammans med mamma och min kompis Jennie (som skymtar i bakgrunden på bilden nedan) och sålde iväg en massa saker. Förutom att vi drog in en hacka var det roligt att se grejorna komma till användning.

Bonustips! Min fina kompis Jennie är en helt fantastisk sångerska som du kan lyssna på här och här. Passa på att anlita henne om ni planerar någon fest eller högtid. Jag har en bestämd känsla av att hon snart kommer att bli upptäckt…

……………….

A good way to make som more space in your home is to regularly get rid of things you don´t use. If you sell them on a fleemarket, you will also earn a few bucks. 

Taggad , , ,

2 thoughts on “Spartips#1

  1. Thorleif Bergström skriver:

    Du har rätt, Jennie är fantastisk, min hustru tar upp henne i sin blogg ”Öppen ridå”. Skall bli roligt att se hur det går för henne.

  2. Kvadratsmart-Maria skriver:

    Vad roligt! Jag ska hälsa Jennie, hon kommer att bli jätteglad:)

Kommentera

