Filmer om The Tiny House Movement

Så här lagom till helgen passar jag på att visa två filmer om The Tiny House Movement. Jag blev själv helt fascinerad när jag såg dem första gången och fastnade framför skärmen fastän jag egentligen bara tänkt ta en snabbtitt.

 

Hur mycket saker behöver man egentligen för att leva ett bra liv? Och hur mycket yta krävs för att jag ska vara lycklig och må bra?  Det är två frågor jag börjat grunna på efter att jag sett de här kortfilmerna. Vilka tankar väcker de hos er? Och vad tycker ni om de olika boendena? Skriv och berätta!

…………………..

How much stuff do you really need to be happy? And how much space does it acquire? These are some of the questions that comes into mind when I watch these movies about The Tiny House Movement. What du think when you see this? Write a few lines and let me know!

Taggad , , , , ,

3 thoughts on “Filmer om The Tiny House Movement

  1. martin skriver:

    Bilderna funkar ej! 😦

    • Kvadratsmart-Maria skriver:

      Har du testat att trycka på pilen när du ska titta på filmerna? Jag har provat det på två olika datorer utan att vara inloggad som admin på Kvadratsmart och det har funkat båda gångerna, så länkningen är okej. Hoppas att det löser sig.

  2. Adrienne skriver:

    Hi! I simply want to give you a huge thumbs up for your great information you’ve got here on this post. I will be coming back to your blog for more soon.

Kommentera

