Hjälpreda i köket

Cocktail DeLuxe är en affär fylld av retrogrejor och härligt urflippade prylar som gymnastiserar smilmusklerna. Men den rymmer också en del riktigt fina möbler, ofta anpassade för det lilla hemmet.

Senast jag kikade in på webbshopen hittade jag det här fina diskstället i rostfritt stål som kan hängas upp på väggen. Perfekt för den som har ont om plats i skåpen men kaklade väggar som tål lite rinnande vatten emellanåt. Diskställen finns i flera storlekar. Just det här har måtten B46 X H80 X D27 och kostar 1780 kronor.

Plate rack suitable for the small apartment

Foto: Coctail DeLuxe

………………….

A stainless plate rack from India suitable for the one with limited space in the cupboards but sturdy walls. For sale in the swedish shop Cocktail DeLuxe.

Taggad , , ,

2 thoughts on “Hjälpreda i köket

  1. SaraMay skriver:

    Åh!! Jag har gått å trånat efter det där! så jävla snyggt!
    Känns dock både lite saftigt för min plånbok och lite tråkigt att köpa nytillverkat, har faktiskt tänkt fråga min far om han skulle kunna bygga ihop något liknande!

  2. Kvadratsmart-Maria skriver:

    Det är helt sjukt snyggt. Skulle verkligen önska att jag hade en kaklad vägg att sätta upp det på. Nu får jag nöja mig med att drömma;) Det vore ju perfekt om din pappa kan bygga något liknande, då blir det ju dessutom mer personligt!

Kommentera

