Oväntat färgmöte

Två av mina favoritfärger just nu är gult och turkost. Båda färgerna ger mig en så skön energi. Däremot trodde jag uppriktigt sagt inte att de passade ihop förrän jag såg nedanstående bilder hos härliga bloggen decor8. Det är den begåvade stylisten Twig Hutchinson som haft öga för färgkombinationen. Jag tackar och bockar för inspirationen!

 

Turquoise and yellow look great together.

Foton från Twig Hutchinsons blogg. Namnen på fotograferna finns uppräknade under websidans kontaktflik.

……………………………………

I was surprised to see how great my two favourite-colours turquoise and yellow look together. Thanks to stylist Twig Hutchinson for the inspiration!

Taggad , , , , , , ,

2 thoughts on “Oväntat färgmöte

  1. Marie skriver:

    Åh så fint! Får man önska inlägg? Vill i sånna fall läsa mer om hall o tavelhägning.

    • Kvadratsmart-Maria skriver:

      Hej Marie! Du får absolut önska inlägg, jag gillar ju sånt!:) Det är extra kul att skriva om saker som jag vet att ni läsare är intresserade av. Jag har faktiskt gått och grunnat på ett inlägg om tavelhängning ett bra tag nu. Dags att göra slag i saken! Önskemålet om fler hall-inlägg lägger jag på minnet:)

Kommentera

