Mönstrat vs enfärgat

Jag har som bekant varit fundersam på om jag ska klä om min second hand-fåtölj eller inte. Att döma av era läsarkommentarer i samband med det inlägget så verkade ni också vara inne på linjen att behålla klädseln som den var. Men så hittade jag en exakt likadan fåtölj som min klädd i ett allt annat än diskret tyg och blev svårt förtjust i den. Så vad sägs: tycker ni fortfarande bättre om den enfärgade varianten? 

Nice living room with a happy patterned arm chair.

Pssst! Jag hittade bilden via finfina bloggen Mina venners hjem som är fylld av foton från mysiga och personliga hem. Kika gärna in där!

One thought on “Mönstrat vs enfärgat

  1. Thorleif Bergström skriver:

    Det nya tyget är klart bättre i denna omgivning.

Kommentera

