Gott Nytt År!

Ikväll är det Nyårsafton och jag ser fram emot att fira in det nya året med skumpa och goda vänner. Det här är min favorithögtid på året. Jag gillar att summera vad som hänt och se fram emot ett nytt och helt oskrivet år då allt kan hända och nya spännande saker ta vid. Samtidigt kan man passa på att rensa ut dåliga vanor och börja med bättre.

Jag brukar alltid avge någon sorts nyårslöfte till mig själv. Det inredningsmässiga löftet kan jag redan nu dela med mig av till er läsare: jag ska se till att avsluta de inredningsprojekt som bara blivit halvfärdiga. Det är på tiden.

 

Fyrverkerier

 

2010 var året då jag började blogga på allvar. Det har varit jätteroligt, allra mest att få kontakt med er läsare och så smått börjat lära känna er. Tack för att ni läser min blogg, cyberspace vore ett ödsligt landskap utan er!

 

De fem inlägg som har varit populärast bland er läsare under året är: 

Bygg in sängskåpet!

Några ord om tavelupphängning I

Fotpall med extrasäng

Mitt bästa compact living-tips

Loftsäng? Ja tack!

Mest kommenterat blev inlägget om min ommålade hall. Där fick jag, på gott och ont, ta emot både ris och ros. Kul med engagemanget!

 

Inför 2011 siktar jag på att göra bloggen både bättre och snyggare. Jag har flera idéer på lager men vill gärna veta vad ni läsare vill se mer av och läsa om. Är det något ni saknar eller är nyfikna på? Hör av er och berätta!

Jag önskar er alla en riktigt festlig kväll och ett Gott Nytt År! Vi ses 2011:)

Taggad , ,

2 thoughts on “Gott Nytt År!

  1. Gott nytt år Maria! Tack för all inspiration!
    Kram

  2. Kvadratsmart-Maria skriver:

    Tack detsamma Emma! I dubbel bemärkelse:)

    Kram

Kommentera

