Nya cravings

Allt är Sandra Beijers fel. Jag borde inte vara förvånad.  Jag vet ju sedan tidigare att hennes blogg Nio till fem ger mig en svår längtan efter tjusiga kläder och fina saker- hon har verkligen så otroligt bra smak den tjejen! Men den här gången har hon överträffat sig själv. För några dagar sedan såg jag nämligen en av de finaste sängarna någonsin på hennes önskelista för julen och sedan dess har jag surfat frenetiskt på en ny shoppingsajt. 

 

Forestbed är som en sagolik dröm.

Sagolika sängen Forest bed är som gjord för fluffiga drömmar. Tyvärr når priset lika svindlande höjder så jag får nöja mig med att njuta av den på bild. Däremot säljer företaget Anthropologie andra produkter som är mer plånboksvänliga. De senaste dagarna har jag frossat i bilder på sängkläder, mattor och andra spännande inredningsdetaljer. Hittills har jag inte klickat hem något, men det känns om att det bara är en tidsfråga. 

 

Matta och spegel från Anthropologie

Mattan Fire works (alltså, bara namnet!) och multispegeln Collected Memories Mirror är några favoriter. Gillar ni stilen kan jag rekommendera ett besök på sajten. 

Foton från Anthroplogie, collage av mig.

Kommentera

