The Show Must Go On

Han klev in i mitt liv på höga klackar iförd svarta stay ups, tajt kjol och rosa topp. Med rosa pussmun framförde han sedan ”I want to break free”.  Som storögd sjuåring var jag nog mest fascinerad av att se en man med kraftig mustasch iförd kvinnokläder, för det hade jag aldrig gjort förr. Det var först när jag blev äldre som jag fastnade för Freddie Mercurys säregna röst och fantastiska scenframträdanden. Få artister har den lyskraft och karisma som han hade.

Döm därför om min förtjusning när jag såg att SammyRose börjat sälja en gladlila Carl-affisch med en Freddie-look-a-like på! Är allt bra sugen på att köpa den. Ikväll ska jag och två goda vänner njuta av de gamla Queenslåtarna i musikalen som just nu sätts upp i Stockholm. Längtar! Ha en riktigt härlig helg allihop:)

Nya Carl-affischen The Show must go on.

Foto: Sammy Rose

Taggad , ,

4 thoughts on “The Show Must Go On

  1. Micke skriver:

    Mmmm, fin – stylish! Jag gillar oxå!
    En ny ikon är född!

  2. Kvadratsmart-Maria skriver:

    Kanske du gillar den här också: http://www.sammyrose.se/en/productview.php?pid=106

Kommentera

