Jag tänkte på dig…

En härlig bananbåt som jag fått i present.

”Jag såg den här och tänkte på dig”. Otroligt fin tanke. Väldigt fina ord. Den senaste tiden har jag haft turen att få höra dem flera gånger, levererade tillsammans med saker som är som klippta och skurna för mig- pelargonsticklingar, en bananbåt från 50-talet och en skål i vitt pressglas. Jag blir så glad, så glad. Över de fina och oväntade presenterna men kanske mest för omtanken. Så tack snälla ni för att ni förgyller min vardag!

 

En helt ljuvlig skål i vitt pressglas som jag fick som överraskning. Foton: Kvadratsmart

Kommentera

