Bohem-chict i sovrummet

Bohem-chict sovrum

Foto: Loving.living.small

Hur vi tänkte när vi inredde sovrummet? Äsch, vi tänkte nog inte så mycket alls. Vi bara plockade ihop saker vi gillade- överkastet från Asienresan förra året och så taklampan vi fyndade på second hand. Kuddarna hittade jag när jag gick förbi Åhléns på lunchrasten…

Ungefär så tror jag det skulle låta om man intervjuade innehavarna av det här sovrummet. Känslan är så där nonchalant bohem-chic och avslappnad på ett sätt som är svårt att få till om man inte låter inredningen växa fram med tiden. Jag skulle gärna vilja lära känna de som bor här. Tror att vi skulle bli riktigt goda vänner. 

2 thoughts on “Bohem-chict i sovrummet

  1. mivan skriver:

    Yay; snygg spegelvägg! ❤
    Vad vet du om den?

    • Kvadratsmart-Maria skriver:

      Tyvärr inte mycket alls. Det fanns bara en inspirationsbild på bloggen där jag hittade den, inte någon information om inredningen.

Kommentera

