Balkongräckeskruka

Jag har vant mig vid att himlen är så där overkligt blå att det nästan gör ont i ögonen att titta på den. De gråtunga moln som ruvar över staden idag känns väldigt dystra. Men jag vägrar tro att sommaren är på väg mot sitt slut, även om vädret varit lite sämre några dagar! För att förgylla alla kvarvarande dagar på balkongen kan jag tipsa om den här balkongräckeskrukan från Adesso. Den är utformad för att gränsa räcket och tar liten plats samtidigt som den är snygg att se på. Jag har sett krukan på R.O.O.M. i Stockholm men kan inte för mitt liv komma ihåg vad den kostade. Någon som vet?

 

Foto: Sköna hem

Kommentera

