Utmanande färgsättning

Jag är inte så förtjust i helvit inredning. För mig ter den sig väldigt konturlös och det känns som om blicken liksom halkar av möblerna i brist på något att fästa den vid. Men så finns det de som tar till sig det där vita och ger det en twist som är helt oemotståndlig. När jag såg bilderna från den här kolonistugan hos Hus & Hem utbrast jag: ”Wow, vad häftigt!” 

Familjen som bor i stugan har verkligen öga för udda detaljer och kan konsten att kombinera färger och mönster på ett skönt vågat sätt. Fler bilder från kolonistugan hittar ni här.

2 thoughts on “Utmanande färgsättning

  1. Sanna skriver:

    Jag vet inte om det är de ”grova” stolarna eller de tydliga färgblocken, men jag får nästan lite dockskåpskänsla av bilden🙂

  2. Kvadratsmart-Maria skriver:

    Hm, det kanske ligger något i det! Lite bulligt och gulligt så där:)

Kommentera

