En plats i solen

Imorgon jobbar jag min sista arbetsdag innan semestern. Efter det väntar tre långa veckor som är mina att bestämma över precis som jag vill. Som jag ska njuta!

Nu håller jag tummarna för bikiniväder, spännande möten och Mojitos på balkongen.

Eftersom jag redan är inställd på ”holiday-mood” tänkte jag dela med mig av lite skön semesterstämning från Sköna hem. Jag gillar verkligen den kaxiga men enhetliga färgskalan. En stor eloge till lägenhetsinnehavaren som lyckats med konststycket att skapa lugn och ro på balkongen trots den skarpa kontrasten mellan vitt och svart. Vilken toppenplats att avnjuta en kopp kaffe på!

Kommentera

