Mysigt för de minsta

Hittills har jag inte skrivit om barnrum en enda gång här i bloggen. Eftersom jag inte har några egna barn har jag helt enkelt inte kommit att tänka på det tidigare. Nu ska det bli ändring på det. Den senaste tiden har både vänner och släktingar börjat inreda härliga barnrum så det står härliga till och jag har blivit rejält inspirerad. Det finns ju så många fina och roliga barnsaker! 

Den här gulliga barnrummet visar  att man kan göra det fint även för de minsta på få kvadrat. Våningssängen är en platsbesparande klassiker och den här varianten med trädetaljer faller mig verkligen i smaken.  

Humoristiska detaljer som det tokroliga tomtebordet och fågelboet i form av ett ekollon gör att rummet känns mysigt barnsligt trots den lugna färgskalan och de ganska renskalade ytorna. Bilden hittade jag hos Cookie Mag

Kommentera

