Rått, coolt och miljövänligt

Aaah, ibland blir man bara så glad! Som när jag hittade de här här bilderna på den inspirerande bloggen Loving living small.

Idén att hänga upp konst på gamla lastpallar tilltalar mig verkligen. Coolt, billigt, miljövänligt och extremt enkelt att ändra utseendet på när man ledsnat. Den råa ytan drar verkligen blickarna till sig och gör tavlorna extra intressanta. 

Det formligen dräller av kasserade träpallar runt om i Sverige så ge dig ut på jakt. Se det som en utmaning från mig;)

 

 

 

 

5 thoughts on “Rått, coolt och miljövänligt

  1. Micke skriver:

    Ja, faktiskt inte så tokigt, men det krävs nästan en tegelvägg för att få det att funka!

  2. Micke skriver:

    Fast i senaste BoConcept katalogen finns konceptet med, om än i en mer polerad och lyxigare variant!

  3. Micke skriver:

    mot en helt vanlig vägg. Det var rätt snyggt!

  4. Kvadratsmart-Maria skriver:

    Kollade in BoConcept-katalogen och måste hålla med om att den varianten också var snygg!

  5. […] har redan tidigare skrivit om min fäbless för rå och avskalad inredning. Döm därför om min förtjusning när […]

Kommentera

