Varför KvadratSmart?

Hur skapar man ett hem på liten yta och med knapp budget? Den frågan har jag ställt mig många gånger efter att ha bläddrat i olika inredningstidningar. Trots att jag älskar sådana magasin och att låta mig inspireras av prydliga hem i härliga färger har jag aldrig riktigt känt att de vänder sig till mig. Jag har varken utrymme eller pengar nog för att följa deras exempel vilket jag i dag, efter att ha inrett flera hem på liten yta, har lärt mig att uppskatta.

Du behöver inte en massa utrymme och pengar för att skapa ett vackert och personligt hem. Det gäller bara att  utnyttja de möjligheter du har på bästa möjliga sätt och vara lite kreativ. Dessutom är det roligt att fundera ut hur man använder de mest omöjliga utrymmen på det smartaste sättet! Den här bloggen visar dig hur. Välkommen!

Kommentera

